torsdag den 9. januar 2014

Leg med gamle bøger!

Noget af det jeg fik december til at gå med, var at lege med gamle bøger. Har længe luret på foldede bøger på diverse blogs og pintrest og nu har jeg så selv kastet mig ud i det, det er faktisk rigtig sjovt, næste projekt er at eksperimentere med at folde ord... Det skal lige gennemskues ordentlig. 


Her er det et par "juletræer"
Har også lavet diverse stjerner af bogsider, kan rigtig god lide det lidt gamle udtryk det giver :-)


Den store stjerne her er lavet af kræmmerhuse og måler ca 30 cm i diameter. Det var en advendts gave til min mor og far. 

God aften til jer
Hygge fra Lise-Lotte

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det spændende og flot ud!

    SvarSlet
  2. Hold da op for et arbejde med de foldede juletræer, og flotte er de i hvert fald.
    Kræmmerhusstjernen er super flot, den faldt garanteret i god jord hos dine forældre :-)

    SvarSlet
  3. Ja man kan godt nok lave rigtig mange seje ting ud af gamle bøger, og dine her er kanon flotte alle sammen.

    SvarSlet
  4. Wauw Lise-Lotte - de juletræer er vildt flotte.
    Jeg lavede også nogle kortholdere på den måde for et par år siden. Flot ser det ud - og de var mega nemme.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Det er godt nok noget spændende noget du har kastet dig ud i.
    Prøv lige at google: Altered books - og klik på billeder - så kan du se hvad bøger også kan bruges til.

    SvarSlet
  6. fantastisk smuk. må være svært at folde stjerner papiret er jo skrøbeligt ;O)) super søde bøger.

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig