onsdag den 22. januar 2014

Fødselsdagskort

I fredags var jeg til fødselsdag hos en god veninde. Hun er en rigtig heste pige og det skulle kortet afspejle, samtidig med en opfordring til at bevare den barnlige sjæl, også selv om alderen nu siger 50. Tror hun syntes det var noget hårdt... men hun klarede det nu flot med lidt trøst og kram :-) og kærligt drilleri.

 Et billede fra Pinterest, udklip fra et gl. kort, hvor jeg lige har markeret hvor hun bor. Et tag jeg selv har lavet, diecut gyngehest fra?, kork Thickers og lidt hånd tegning og skrift. og selvfølgelig masser af sværte. 


 Kortet inden i, et tag jeg selv har lavet og printet ud på karton, kanterne er punchet, med kant punch fra Fiskars 
Jeg har lavet et lille loge til at sætte bag på mine kort. Det er jeg ret glad for. 

Tak for jeres søde kommentarer til mine indlæg. 
God dag og hygge fra Lise-Lotte

7 kommentarer:

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig