torsdag den 2. januar 2014

Godt nytår!

Så nåde vi anden dag i det nye år.. Spændende hvad det fører med sig af glæder og udfordringer? Jeg har ikke skrevet siden starten af november. Ikke fordi jeg ikke har oplevet noget, tvært imod. Har måske haft lige lovlig meget om ørerne. Men det har været skønne oplevelser. En tur til London, en MIG komsammen med skønne kvinder, en dejlig julemåned, en skøn juleaften og og julefrokoster i familiens skød. Har skam også lavet en masse kreative ting. Julepynt, julekort, feriealbumet, babytæppe, tørklæder osv..noget af det skal I nok få at se.
Jeg vil forsøge at være lidt mere aktiv her på siden. For jeg synes det er hyggeligt at dele mine ting og oplevelser med jer, så håber I stadig gider kigge med, til trods for pausen. 

Til slut vil jeg ønske jer ALLEet forrygende 2014.. Godt nytår :-) 

3 kommentarer:

  1. Godt Nytår. Sikke nogle festlige lys.

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår til dig og dine også. Og bare rolig, vi har alle sammen vores også og vi kan bare ikke være super aktive overalt hele tiden, så det vil gå lidt op og ned for os alle.
    Glæder mig til at se alt det du har fået lavet hen af vejen.
    Håber du får et rigtig dejligt 2014 også

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig