tirsdag den 21. januar 2014

Folde kort

Inspireret af et kort fra Vivi Scraps (her er også en skabelon) har jeg været igang med at lave foldekort. De er rigtig sjove at lave og man kan få brugt nogle af sine rester - det er jo altid rart. 
Sådan blev min udgave. Hjemmelavede roser, billede fra nettet, glimmerblade fra Netto, billetten har jeg fundet på Pinterest vintage billetter 

kortet inden  i, alle dies har jeg lånt/fået og aner ikke hvad de hedder. Jeg har nemlig ikke noget at skære dem på (SNØFT)



Den store rose har fået lidt turkis stickles og den grønne en bling i midten. 

Ønsker jeg alle en rigtig dejlig dag og tak fordi du læste med. 
Hygge fra Lise-Lotte

5 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort, du har lavet, og skønne blomster. Og det hele er holdt is sååå lækre farver også, hvor er det blevet fint.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot kort, lækre farver.....

    SvarSlet
  3. Hvor er det et smukt kort i vildt flot farvesammensætning!!

    SvarSlet
  4. Wauw Lise-Lotte - Dit kort er super smukt! Mega lækre farver!

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig