fredag den 10. januar 2014

Bestillingskort til Guldbryllup

Guldbryllupet er forlængst overstået, men derfor skal I da ikke snydes for billeder af et sjovt bestillings arbejde.
Krav til kort, masser af glimmer, dut og så lidt lego. De har nemlig begge arbejdet på lego i en menneskealder.
Her kommer så mit kort som blev godt modtaget :-)


Kortet er i A5, baggrunden er embosset i guld og er meget mere blank i virkeligheden.















Jeg har brug en blanding af hjemmelavede roser (de store) og køberoser, blade fra en glimmergren købt i nette, halvperler i guld og rød, lidt glimmerhjerter, guld mesh, og udklip fra en legetøjs reklame, som har fået en gang glossy accent.













Det var en super sjov og udfordrende opgave.


Dejlig fredag aften til jer alle

hygge fra Lise-Lotte

4 kommentarer:

  1. Sjov udfordring at få, at få Lego med på kortet. Flot kort og 1000 tak for dine søde kommentarer på min blok, når jeg en sjælden gang har tid til at blogge.

    SvarSlet
  2. Rigtig sjov opgave, som du klarede rigtig flot synes jeg. Hvor er det flot.

    SvarSlet
  3. Hold da fast et super lækkert kort!
    Kan godt forstå, at det var noget af en udfordrende opgave - men hvor det blevet flot og personligt. Håber, at det glædede/glæder modtageren :)
    Rigtig god mandag til dig (-og tak for kommentaren på min blog :) )

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig