mandag den 17. februar 2014

OSH og ATCkort

Jeg har været igang med at bruge mine rester og det har bl.a. resulteret i en stak OSH kort.
Det er blevet til lidt børne kort og en stak morsdagskort. 

Synes det er hyggeligt at være med til og så går det jo til et godt formål.

 
Den fine ugle på børnekortet har jeg fået af Gitte, teksterne til morsdagskortene ligger på min pinterest

Jeg har også kastet mig over ATC kort og har lavet mine to første serier:

KEYS




SPRING:


Det er rigtig sjovt at lave og det kunne jeg nemt blive bidt af.. hygger mig meget med at lave dem

Tak fordi du kiggede med

Hygge Lise-Lotte



7 kommentarer:

  1. Flotte restekort og smukke ATC-kort.

    SvarSlet
  2. De ser fine ud Lise-Lotte - tak for det. =0)

    SvarSlet
  3. Søde kort - jeg er særligt vild med dine ATC-kort i Keys-serien!

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine alle sammen, også dine små ATC kort er bare super cute.

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle flotte kort allesammen. Jeg kan ekstra godt lide dit fjerkort!!!

    SvarSlet
  6. Det har været en travl uge - så får først nu sagt TAK for brevet med kortene. De er så fine. =0) hilsen fra Fifty og Charlie

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, er kun glad for at kunne hjælpe.

      Slet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig