torsdag den 27. februar 2014

Bestillings kort

Tak for søde kommentarer til forrige indlæg.. 
Idag blogger jeg to meget forskellige bestillings kort. Det første er til en venindes venind. Kravet var heste, Chile, sygepleje, og høje hæle! Noget af en blanding, men fik ad det hele med og synes overskriften rammer ret godt til det hele. 
Papir fra Studio Calico, thickert, stickels: diamond og frosted lace, heste billedet er farvelagt med mine dejlige farveblyanter. 


Det næste kort har jeg lavet for min svigerfar. Svigermor bliver 75 år på mandag. Lilla er hendes farve, hun elsker at synge og at nusse i haven og så siges det at ingen fugle har det så godt som dem i deres have :-)  

Har brugt papir fra restekassen, nodebilledet og den lille fuglebillet er fundet på pinterest, teksten har jeg lavet på pc'en  og den lilla rose og den med sort midte er hjemmelavede. 

1 kommentar:

  1. Rigtig fine kort begge to Lise Lotte, Det første er da ret sjovt, og ja teksten siger jo alt ha ha, og det sidste er bare sååå fint og ser så flot ud med de blomster på nodepapiret og med den søde lile fugl. Det skal hun nok blive glad for, er jeg sikker på.

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig