fredag den 20. september 2013

Status på kreaværelse/værksted

Allerførst tak for kommentarer til forrige indlæg. Vil klart afprøve rådene om fotografering, næste gang jeg skal fotografere kort/LO.

Det er gået lidt i stå med mit kreaværelse/værksted. Der har simpelthen været så meget andet her på det seneste. Jeg går jo ledig og har været på en masse kurser. Jobsøgning, CV, ansøgninger og meget andet.. det har været rigtig godt og lærerrigt, hold nu op der er sket meget siden jeg sidst skrev ansøgninger for 20 år siden. :-) Heldigvis kan man sige.. Håber det så snart giver resultat.

Nå til bage til kreaværelset.. var på lidt research forleden og nu er farve skemaet klar. Var forbi Ilva og faldt over denne væg.. tror jeg ønsker mig det hele :-) På tirsdag skal jeg ud og købe maling og onsdag giver jeg den gas.Glæder mig rigtig meget til at komme på plads.

Karry, grå og turkise nuancer det er lige  mig.

Lige her på falderebet får i lige en lille "griner".. Var til Elton John koncert i Skive i juni og på vej til koncertpladsen kom vi denne plakat.. kender godt følelsen :-)

God Weekend til jer alle

KH
Lise-Lotte




4 kommentarer:

  1. Rigtig gode farver du har valgt til dit hobbyrum, og nu gæder jeg mig rigtigt til at se det, når det blir helt færdigt.
    Og tusind tak for et rigtig godt grin. Den gemmer jeg godt nok lige til en helt bestemt lejlighed, hvis du ikke har noget imod det??? Det passer bare helt perfekt på en af vores venner nogen gange, hun plejer altid at sige, at hun har tabt sin hjerne et eller andet sted, så ville det ikke være en passende tekst til hende, nåtrr hun blir 60 her næste år? ha ha ha. Igen tak for grinet.

    SvarSlet
  2. Lækker farver der er valgt - glæder mig til se billeder :-)

    SvarSlet
  3. Den farveskala er bare SÅ flot. Den gad jeg da godt have her også !
    God arbejdslyst med indretningen.

    SvarSlet
  4. God fornøjelse med indretning og maling af legeværelset.

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig