mandag den 22. juli 2013

Velkomme til min blog

Ja så blev det tid for mig til at lave mit første blogindlæg.Velkommen til, hvis du har fundet vej her til.
Jeg har længe læst med rundt omkring i blogland, hvor jeg finder masser af inspiration. Faktisk oprettede jeg denne side helt tilbage i 2010, men har bare aldrig fået startet min blog op.
NU SKAL DET VÆRE! 
Hvad skal min blog så handle om.. ja først og fremmest om mine kreative udfoldelser, jeg scrapper, laver kort, strikker (lidt), hækler, syr og hvad der lige falder mig ind. Jeg er nysgerrig anlagt og vil gerne prøve mange ting, nogle gange er det vellykket andre gange er det ikke, men ofte er det processen  og det at lære nyt jeg nyder mest, og så er resultatet ikke helt så vigtig, selvom jeg også er noget selvkritisk. Så det er nok ikke alt der bliver lagt her ind.
Første billede er et billede af Ugle Ulf, som hoppede af pindene her for nylig, han er strikket ud fra et billede fra Hendes Verden, jeg har forsøgt at finde opskriften, men det lykkedes ikke. Så måtte de små grå jo igang. Synes selv det er lykkedes ret godt :-)

Ugle Ulf
Tak fordi du læste med.. Knus Lise-Lotte

1 kommentar:

  1. Hej Lise-Lotte og velkommen i Blogland, dejligt at se dig her! Jeg glæder mig til at følge med i hvad du laver. Ugle Ulf ser herlig ud - lige til at kramme...
    Knus Vivi

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig