onsdag den 31. juli 2013

Kjellerups kreative hænder :-)

I aftes var jeg til sommer hygge sammen med skønne kvinder i Kjellerups Kreative Hænder. Der snakket, grinet, nørklet, scrappet, lappet, malet, lavet æsker pg meget mere. Det var en super hyggelig aften og glæder mig til vi starter op for alvor D. 4. Septemper kl 19.00-22.00 i Alhuset i Kjellerup. Og mødes hver onsdag. Prisen er 200,-kr Har du lyst til at være med så kan du se mere på vores facebook side. Bare søg på navnet så dukker vi op. 
I aftes fik jeg begyndt på en lille ugle, mere om det senere :-) og så fik jeg lavet tre kort til kort kassen. De er nok mest i CAS stilen :-)




Lidt detaljer- tag' en har jeg fundet hos Viviscraps ! Hun har mange fine ting til print! 


Fint uge stempel fra Heidis kreative hule
Lidt guf fra studio calico 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig